czwartek, 15 maja 2014

Haul i małe usprawiedliwienie braku postów ;)

Hej wszystkim !

Tym czasowo mój komputer przeżywa kryzys, stąd brak postów ... Brak mi było  również wolnego czasu. Dopiero teraz mogę powiedzieć, że skończyło się te maturalne szaleństwo : ) Oficjalnie mam wakacje !  Bądźcie dobrej myśli bo wyników jeszcze nie znam.

Tym czasem mały haul :)






Wspomnę tylko, że mleczko LUKSJA dostałam w nowym Joyu już za 4.99 :) 
Mleczko do ciała Ziaja jest świetne ! Jestem jego fanką już od dawnaaa....uwielbiam ten kokosowy zapach i gładką skórę ! Lakiery są okey. Nie są zbyt intensywne, nasycenie otrzymują dopiero po pomalowaniu ok 3 warstwy . Wtedy nie wyglądają już tak ładnie. Jednak za tą cenę ( ok 5 zł ) nie można narzekać :) Jeśli chodzi o olejek to działa tak samo jak jedwab. Wygładza i zapobiega puszeniu. Raczej ma działanie chwilowe, tzn nie daje dłuższego efekty. Najlepiej sprawdza się u mnie po prostowaniu. Wtedy uzyskuję najlepszy efekt. No i również ten zapach... ;)

Już niedługo może jakiś make up :) Jaki proponujecie ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz