środa, 26 lutego 2014

Top 6 products for face !

Hej wszystkim ! 

Dzisiaj mam dla was moje własne top 6 produktów do twarzy. Jak wiecie zajmuję się makijażem, dlatego  pielęgnacja jest dla mnie bardzo ważna. Są to produkty, które ja używam prawie codziennie. No to zaczynajmy !


Top 6 ! 

1. Przeciwzmarszczkowe serum rozświetlające 3 w 1 SORAYA -> http://uholki.pl/product/4101209/soraya-metamorphose-przeciwzmarszczkowe-serum-rozswietlajace-na-dzien-3-w-1-rozswietlacz-baza-krem-30-ml.html
Świetnie sprawuje się jako baza pod makijaż. Naprawdę widać duża różnicę po nałożeniu produktu. Twarz jest zdecydowanie bardziej rozświetlona i tylko niewielka ilość fluidu sprawia, że makijaż może być już skończony. Podoba mi się konsystencja serum, gdyż doskonale można rozprowadzić podkład bez efektu maski. Naprawdę polecam. !

2. Pasta cynkowa AVENA -> http://www.tanie-leczenie.pl/apteka-produkty/pasta-cynkowa-20-avena-9269.html
Dostaniecie ją w każdej aptece. Świetny ratunek na niedoskonałość na skórze  ! Pasta nie zwalcza pryszcza, nie usuwa go. Jej zadaniem jest zmniejszenie stanu zapalnego, czyli tak naprawdę pryszcz nie jest czerwony i jest nam dużo łatwiej go zakryć korektorem. Najlepiej nanieść pastę na noc i zmyć ją tusz po przebudzeniu. Efekty będą ;)

3. Wazelina biała kosmetyczna ZIAJA  -> http://aptekacosmedica.pl/pielgnacja-ciaa/7999-ziaja-wazelina-biaa-30-ml-5901887006800.html
Używam ją do ust , na nos, wszędzie , gdzie mam suchą skórę. Efekt nawilżenia utrzymuję się naprawdę długo. Bardzo wydajna !

4.Naturalny kem oliwkowy ZIAJA ->http://ziaja.com/kosmetyki/1733,naturalny-krem-oliwkowy
Krem tłusty do cery suchej i normalnej. Bardzo dobrze nawilża. Super sprawuje się pod makijażem. Tak jak wazelina pomaga miejscom wysuszonym . Zawsze muszę go mieć.  Smaruję nim twarz zawsze przed snem.

5. Matująco- wygładzająca baza pod makijaż LADYCODE BY BELL -> http://www.bell.com.pl/produkty/twarz/fluidy/perfect-skin/
Ja ogólnie bardzo lubię firmę bell. Kosmetyki zawsze się sprawdzają mimo, że ich cena jest minimalna. Baza super się rozprowadza. Nigdy nie uzyskałam po niej efektu maski. Co ważne, jest bardzo ale to bardzo wydajna. Więc naprawdę , nawet jeśli dla kogoś 12 zł to majątek to uwierzcie mi, że starczy wam to na bardzo długo. !

6.Mleczko nawilżające do demakijażu BE BEAUTY-> http://www.bebeautycare.pl/bebeauty/142.php
Kupuję to już od dłuższego czasu. Jeden minus to to, że gdy  niewielka ilość dostanie się nam do oko to niestety będziemy musiały trochę pocierpieć. Ale myślę, że da się tego uniknąć. Uwielbiam zapach mleczka. Nigdy po nim nie potrzebuję dodatkowego nawilżenia. Również jest bardzo wydajny. Jego buteleczka jest dość przezroczysta co pomaga w sprawdzeniu zawartości. Dostępne również w każdej biedronce.


Zastanawiałam się w dodaniu do mojej listy płynu do demakijażu firmy ZIAJA , ale niestety jego zawartość szybko się kończy i nie nadążysz z kupywaniem następnej buteleczki. Ale generalnie co do demakijażu to naprawdę się sprawdza.

Nie sugerujcie się kolejnością. Każdy z tych produktów to taki " MUST HAVE" w moim wyposażeniu

Dziękuję za uwagę. Zapraszam do obserwowania i śledzenia oraz do komentowania ! <3
Do następnego ;)






9 komentarzy:

  1. A ja dostałam uczulenia na to mleczko.. Micelarny próbowałaś z biedry? dobry jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam płyn micel z bebeauty :D kocham go i nałogowo kupuje :D za mleczkami nie przepadam ale mam ten różowy w razie co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam micelarny ale stoi prawie nie używany. Jakoś mi nie przypadł. Sama nie wiem dlaczego. Zawsze po nim musiałam dodatkowo nawilżyć czymś twarz. Za dużo roboty, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ten sam krem oliwkowy i według mnie jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten oliwkowy z ziai ma w sobie dużo parafiny i strasznie zapycha, ja po nim wręcz wysypki dostałam :/ także nie polecam go stosować na dłuższą metę czy w ogóle cokolwiek co ma w sobie parafinę, przynajmniej nie do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy są zadowoleni z BeBeauty a ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam :O chociaż za mleczkami akurat nie przepadam, wolę micelare ;)

    OdpowiedzUsuń