poniedziałek, 3 lutego 2014

Recenzja produktów Toni&Guy !

Tak więc chciałam wam przedstawić moich nowych przyjaciół. Są to :
Szampon do włosów.
Odżywka do włosów.
Serum odżywczo wygładzające włosy.
Cóż mogę powiedzieć o tych kosmetykach...Na pewno to , że bardzo jestem z nich zadowolona ! Efekty są widoczne już po pierwszym myciu. Co mnie najbardziej urzekło to to , że włosy są na prawdę lśniące i miękkie. Łatwo się rozczesują. Ślicznie pachną. Jednak najbardziej w moje gusta trafiło serum ! Jego zadaniem jest nie tylko wygładzanie i nadanie blasku włosom a również zapobieganie ich puszeniu oraz elektryzowaniu. Końcówki idealnie przylegają do siebie po wyprostowaniu . Ja niestety nie mam zdrowych , pięknych końcówek. Kiedy mam wyprostowane włosy, końcówki brzydko odstają i się właśnie puszą. Serum bardzo pomaga. Może włosy od razu się nie odbudowują ale po użyciu tych kosmetyków efekt utrzymuje się , powiedzmy ,do następnego mycia ;)
Jeśli nie jesteście do końca przekonani, w rossmanie są dostępne próbki. Tzn mniejsze wersje tych produktów o pojemności ok. 50 ml za 12 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz