poniedziałek, 3 lutego 2014

Pędzle !

Słuchajcie dziewczyny,  na początku chciałam wam opowiedzieć trochę o pędzlach, które ja jakiś czas temu sobie sprawiłam. Na początku kierowałam się ceną , gdyż nie pracuje więc chciałam coś z niższej półki. Ale tak na prawdę teraz, gdybym pracowała to myśle, że też kupiłabym te same pędzle. Sprawują sie świetnie. Mam już je kolo roku i są cały czas w dobrym stanie, choć myśle że to kwestia dbania o nie . A mianowicie są tą pędzle firmy Mario Luigi. Kosztują one 57,90 zł. Swietny prezent pod choinkę . Załączam dla was link :
http://allegro.pl/ekskluzywne-pedzle-do-makijazu-16szt-mario-luigi-i3735235872.html
Uwierzcie mi, że naprawde watro. Moze 16 to dla niektórych za dużo. Dlatego pędzle tej firmy są również dostępne w mniejszej ilości. Wydaje mi sie, że każda z nas powinna je mieć w kosmetyczce ! <3 Zostałam mile zaskoczona, gdyż każdy pędzel był zafoliowany a te większe posiadają swój sztywny ochraniacz .
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz