poniedziałek, 3 lutego 2014

Mikołaj ;)

Musze przyznać, że w tym roku Mikołaj był na prawdę hojny ;) Ale tak szczerze , u nas w rodzinie nigdy nie robiło się drogich prezentów . Nikt nigdy nie był poszkodowany bo zawsze dostał jakiś drobiazg, z którego bardzo się cieszył ;) Ja w tym roku dostałam rzeczy, które na prawdę mi się przydadzą. Myślę, że każdy lubi praktyczne prezenty. Oczywiście nikt nie będzie zaskoczony jeśli powiem, że wszystko to zaliczam do kategorii kosmetyków z czego bardzo się cieszę !
Zamieszczam fotkę, na której można zobaczyć czy obdarował mnie Mikołaj ! 
                                                                                                                                                                        

Powiem tylko, że perfumy są śliczne, a reszty jeszcze nie używałam. Na pewno niedługo zrobię ich krótką recenzję ;)
Mam nadzieję , że wasze Święte były równie cudne co moje ! Buziaaaki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz